Navigátor: Domů / Obchodní podmínky
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Podáním objednávky odběratel souhlasí s plným zněním Obchodních podmínek.
Zboží je možné objednat telefonicky, e-mailem, písemně nebo prostřednictvím e-shopu www.objednejto.cz. Objednávka musí obsahovat jméno a příjmení zákazníka nebo název fi rmy, fakturační popřípadě dodací adresu a kontaktní údaje zákazníka (telefon, e-mail). Dále přesné označení druhu objednaného zboží, objednané množství a také způsob platby ( dobírka, platba předem ...) a výběr dopravy.
Ceny uvedené v e-shopu jsou platné pro elektronické objednávky jsou platné po dobu zveřejnění na e-shopu, do doby vystavení nové cenové nabídky. Cena se u výrobku mění aktuálně a zákazník je s ní seznámen před provedením objednávky. Ceny jsou konečné, včetně všech daní a poplatků (DPH, PHE), které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit. Firma si vyhrazuje právo na změnu cen v ceníku zboží. Proto, zejména při větších objednávkách, se informujte na aktuální ceny, popř. si vyžádejte aktuální ceník. Odběr za velkoobchodní ceny je možný při odběru 5 a více ks zboží. Velkoobchodní ceny jsou uvedeny v úrovni bez DPH.
Odběratel má následující možnosti úhrady:
1. Platba předem
Po předchozí domluvě.
2. Dobírka
Zboží zašleme odběrateli prostřednictvím České pošty nebo přravní společnosti DPD. Odběratel zaplatí dobírku hotově proti převzetí zásilky doručovateli.
3. Platba v hotovosti
Platba v hotovosti je možná při osobním odběru.
Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem a zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.
Položky, které jsou skladem, expedujeme nejdéle do 2 pracovního dne . Ostatní zboží expedujeme dle možností našich dodavatelů. Pro urychlené počítačové zpracování vašich objednávek, prosíme, o uvedení našich objednacích čísel zboží. Uveďte také své IČO, DIČ (firmy) a v případě dopravy Českou poštou i telefonní číslo, které je nutné. Zboží zasíláme na dobírku právnickým i fyzickým osobám.
Při objednávce nad Kč 3 000,- (včetně DPH) doprava zdarma. Balné neúčtujeme.
Podle ustanovení §428 odst.1 Obchodního zákoníku, je kupující povinen reklamovat zboží bez zbytečného odkladu poté, kdy vadu zjistil nebo zjistit měl po jeho převzetí. Je-li na zboží poskytnuta záruční doba, musí být reklamace uplatněna v této době. Nedodržení záruční lhůty má za následek zánik práva kupujícího na její uplatnění. Záruční lhůta je stanovena v souladu s obchodním a občanským zákoníkem, a to 24 měsíců, pokud není uvedeno nebo sjednáno smluvními stranami jinak. Vždy je však nezbytné, aby kupující předložil doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu dodaného zboží mezi údaji na faktuře (dodacím listu) a skutečně dodaným zbožím, činí předkládací lhůta 2 dny. Oznámení o reklamaci je kupující povinen oznámit písemně. Prodávající v žádném případě neuznává záruku za vady, vzniklé nekvalifi kovanou obsluhou, neodborným a nešetrným zácházením se zbožím, použitím a instalací, jež jsou v rozporu s pokyny výrobce. Záruka se rovněž nevztahuje na škody v důsledku živelných katastrof, násilného poškození, povětrnostních vlivů a v případech neoprávněného zásahu do zboží. Kupující je povinen zboží, jehož vady jsou uplatňovány, předat prodávajícímu za těchto podmínek: uvést jméno, adresu, soupis reklamovaného zboží s uvedením výrobních čísel, dodací resp. záruční list, veškerou dokumentaci poskytnutou kupujícímu při dodání zboží. Prodávající v žádném případě nepřebírá zodpovědnost za škody, vyplývající z provozu zboží, funkčních vlastností a škod způsobených neodborným používáním zboží, stejně jako škod, způsobených vnějšími vlivy, událostmi a chybnou manipulací. Reklamace bude vyřízena do třiceti dnů od jejího uplatnění u prodávájícího. Pro případy zde neuvedené, platí přiměřené ust. § 409 – 470 Obchodního zákoníku a §619 – 627 Občanského zákoníku, přičemž prodávající i kupující jsou tímto reklamačním řádem vázáni.
Adresy, na které je možné zaslat reklamované zboží: Reklamované zboží zasílejte na adresu uvedenou v kontaktech.
Poškozená zásilka: Jestliže jste zásilku převzali a zjistili, že je zboží poškozené z důvodu nevhodné manipulace při přepravě, neprodleně kontaktujte dopravce a zásilku u něj reklamujte. U České pošty je nutné reklamovat nejpozději do druhého kalendářního dne. Reklamaci musí provést příjemce, nemůžeme ji vyřídit za Vás.
Při nákupu přes internet můžete do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu. Možnost vrácení zboží vyplývá z Občanského zákoníku § 53 odst. 7 a je na ni tedy automatický nárok. Zboží musí být nepoužívané a pokud možno v původním obalu, se všemi náležitostmi, záručním listem, návodem apod.. Při využití vašeho práva na vrácení zboží bez udání důvodu, máte nárok nejen na vrácení kupní ceny za zboží, ale i částku, kterou jste uhradil jako poštovné, případně balné a další náklady (dobírka), za cestu zboží od prodejce k vám. Peníze vám budou vráceny do 30 dnů. Jako spotřebitel, který využije práva vrátit zboží do 14 dnů, nesete pouze náklady spojené s vrácením zboží, tedy za zaslání zboží zpět prodejci.
Řídíme se předpisy zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně informací a osobních údajů. Prodávající nebude získané osobní údaje žádným způsobem předávat jiným osobám, které se neúčastní realizace objednávky. Vyhrazujeme si právo na změnu cen, designu a technických parametrů.Za tiskové chyby neručíme.
Ceny za telefonní hovory jsou platné dle tarifů jednotlivých společností nebo dle platné smlouvy každého spotřebitele.
Prodáváme zboží následujících kategorií: LED svítidla |